Recollida de llaunes
1-Per què serveix la recollida de llaunes?
Serveix per poder vendre-les. Els diners que recolliran serviran per donar-los a les escoles del Perú, per poder fer accions a favor de la sostenibilitat del planeta.
2-Qui ha proposat el tema?
L’ha proposat la càtedra UNESCO de la universitat politècnica de Barcelona conjuntament amb l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat.
3-És cert que s’aixafaran les llaunes?
Sí, perquè no ocupin tant espai.
4-Es farà altres anys?
Ho estem estudiant.
5-On portaran les llaunes?
A una empresa de reciclatge per poder treure l’alumini.
6-Serveixen tot tipus de llaunes, per exemple: menjar, beguda…?
Només les de beguda perquè tenen alumini.
7-Es poden portar plenes o buides?
Buides i netes.
8-Quantes llaunes portem aproximadament?
Unes 2.500 aproximadament.
9-Fan el mateix a altres escoles?
Aquest any només es fa al Ferra, però el proper curs o farà a més escoles.




